close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האם המחירים של ביטוחי נסיעות לחו''ל טובים יותר בשנת 2021?

מערכת שורשכד אדר, תשפא08/03/2021

אם יש דבר שהתגעגענו אליו במהלך מגפת הקורונה, זה טיולים בחו"ל. אבל עכשיו ישראל מתחסנת, הגבלות הקורונה הולכות ונעלמות - ובקרוב נוכל להגיע לנתב"ג ולעלות למטוס בדרך לחופשה שחיכינו לה. איך השפיעה הקורונה על מחירי ביטוח הנסיעות, ואילו הרחבות ביטוח מכסות גם מקרי הידבקות בנגיף?

תגיות:
לתכנן נסיעה לחו"ל זה תמיד מרגש, אבל בין ההחלטות על יעדים, מסלולים ומקומות לינה, חשוב לזכור לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, על כל צרה שלא תבוא. בחברות ביטוח כמו טראוובל ביט תוכלו לקבל הצעות משתלמות לביטוח נסיעות לחו"ל, המכסות גם מקרים של הידבקות בקורונה.

איך הקורונה השפיעה על מחירי ביטוחי
הנסיעות לחו"ל?

כמו בכל ענף, מגפת הקורונה הביאה לשינויים גם בתחום ביטוחי הטיולים - אך דבר אחד נשאר יציב יחסית, וזה המחיר. מחירי ביטוח הנסיעות לחו"ל בשנת 2021 לדוגמה עבור רכישת פוליסת פספורטכארד, נותרו דומים למחירי הביטוחים בשנה הקודמת.
בשנת 2020 ענף התיירות ספג מכה קשה בכל העולם, וכמות הטיסות ירדה בצורה דרסטית. למרות זאת, מחירי ביטוחי נסיעות לחו"ל לא עלו או ירדו בצורה משמעותית, ונותרו דומים למחירים שהיו בשנת 2020.
מה שדווקא כן השתנה הוא האופן שבו מחשבים את מחיר הביטוח: בעקבות מגפת הקורונה, אופן חישוב המחיר מתייחס גם לרמת התחלואה במדינת היעד. למשל, כאשר מסתכלים על מחירון פספורטקארד לשנת 2020, ניתן לראות שמחיר הביטוח מחושב בהתאם לגיל המבוטח ולצבע של המדינה אליה הוא נוסע - כאשר ביטוח עבור נסיעה למדינה ירוקה יהיה זול יותר מביטוח עבור נסיעה למדינה אדומה.

ביטוח נסיעות טוב הוא ההגנה שלנו בחו"ל
ביטוח נסיעות לחו"ל נועד להגן עלינו מכל צרה שלא תבוא בזמן שאנחנו שוהים במדינה אחרת. הביטוחים הבסיסיים ביותר מכסים עלויות של טיפולים רפואיים בחו"ל. כאשר מדובר בביטוח פספורט של חברת TRAVELBIT, כל מבוטח מקבל כרטיס פספורט כארד עם פס מגנטי, המאפשר לשלם במקום עבור שירותים רפואיים. ניתן כמובן להוסיף הרחבות נוספות לביטוח, כמו ביטוח לציוד יקר או ביטוח לספורטאים העוסקים בספורט אתגרי.

איך נשארים מבוטחים מכל הכיוונים - גם בתקופת הקורונה?
תקופת הקורונה הביאה איתה סיכונים חדשים כאשר זה מגיע לנסיעות לחו"ל, וחשוב להיות ערוכים גם אליהם. ביטוח פאספורט קארד כולל גם הרחבות המיועדות להגן על המבוטחים במצבים של הידבקות בקורונה, כמו כיסוי למקרה שבו כרטיסי הטיסה מבוטלים בעקבות הידבקות בנגיף או שהעלייה למטוס לא מתאפשרת עקב הדבקה. בנוסף, הביטוח מכסה הארכת שהות בשל המגיפה, למשל במקרה ששדות התעופה במדינה נסגרים. ביטוח זה מציע גם הרחבה בלעדית, המבטיחה כיסוי של הפסד ההוצאות בחו"ל במידה והלקוח נדרש לבידוד במסגרת תקופת הביטוח - גם עבור לקוחות שלא אומתו לנגיף.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה